U bent hier

15 Documenten: Unizo

  • Een bedrijvige stads- of gemeentekern van de toekomst is meer dan een handelskern. Het is een dynamische omgeving waar diverse functies zoals ondernemen, publieke dienstverlening, een sterk zakelijk aanbod met vrije beroepen, kunst en cultuur en huisvesting een plaats krijgen en samen een attractieve sfeer uitademen.

  • 15 mei 2017

    Vraagt u zich ook af of uw winkel wel voldoet aan de hoge eisen van de hedendaagse consument? Of op welke manier u best aan e-commerce doet? U hebt al een webshop en wilt over de grenzen heen gaan verkopen?

  • 8 mei 2017

    Vraagt u zich ook af of uw winkel wel voldoet aan de hoge eisen van de hedendaagse consument? Of op welke manier u best aan e-commerce doet? U hebt al een webshop en wilt over de grenzen heen gaan verkopen?

  • 24 apr 2017

    Vraagt u zich ook af of uw winkel wel voldoet aan de hoge eisen van de hedendaagse consument? Of op welke manier u best aan e-commerce doet? U hebt al een webshop en wilt over de grenzen heen gaan verkopen?

  • 27 mrt 2017

    Vraagt u zich ook af of uw winkel wel voldoet aan de hoge eisen van de hedendaagse consument? Of op welke manier u best aan e-commerce doet? U hebt al een webshop en wilt over de grenzen heen gaan verkopen?

  • 13 mrt 2017

    Vraagt u zich ook af of uw winkel wel voldoet aan de hoge eisen van de hedendaagse consument? Of op welke manier u best aan e-commerce doet? U hebt al een webshop en wilt over de grenzen heen gaan verkopen?

  • 7 nov 2016

    E-commerce is hot! Daar zijn de Belgische ondernemers zich ten volle van bewust. Heeft u plannen om te starten met een webshop, of wil u uw bestaande e-business verder optimaliseren?  Op E-Commerce Xpo vindt u oplossingen op uw maat voor uw online business.

  • 5 okt 2016

    In de fysieke winkel draait het vandaag allemaal om beleving, zintuiglijke prikkels en storytelling. Maar wat betekent dat concreet voor u? Hoe maakt u uw handelszaak meer zichtbaar in het straatbeeld? Hoe vergroot u de beleving in uw winkel?

  • 26 sep 2016

    In de fysieke winkel draait het vandaag allemaal om beleving, zintuiglijke prikkels en storytelling. Maar wat betekent dat concreet voor u? Hoe maakt u uw handelszaak meer zichtbaar in het straatbeeld? Hoe vergroot u de beleving in uw winkel?

  • 6 okt 2016

    1 op 2 Belgen beschikt over een persoonlijk Facebookprofiel, 4,3 miljoen bezoekt de site elke dag. Het is er niet alleen fijn om te vertoeven, de consument deelt er ook zijn mening over winkels, merken en producten en consulteert de ervaringen van anderen in zijn aankoopproces.