U bent hier

18 Documenten: Future of shopping

  • 26 apr 2018

    The Future of Shopping - Belgian retail CEOs take the stage

    RetailDetail presents something entirely unique: Belgian top-level retail CEOs will discuss their industry’s opportunities and will debate on the matter.

  • 28 jun 2016

    Sunday shopday is een nationale zondagsopening georganiseerd door Comeos en gesteund door Worldline die steeds op de eerste zondag van oktober valt. Onze eerste twee edities vorig jaar waren een succes.

  • 23 jun 2016

    Sunday shopday is een nationale zondagsopening georganiseerd door Comeos en gesteund door Worldline die steeds op de eerste zondag van oktober valt. Onze eerste twee edities vorig jaar waren een succes.

  • 21 jun 2016

    Sunday shopday is een nationale zondagsopening georganiseerd door Comeos en gesteund door Worldline die steeds op de eerste zondag van oktober valt. Onze eerste twee edities vorig jaar waren een succes.

  • 31 mei 2016

    De consument verandert voortdurend. Hoe winkelt de consument van de toekomst? Wat wijzigt er in zijn gedrag? En hoe kan u daar als retailer of winkeluitbater op inspelen?

  • 24 mei 2016

    De consument verandert voortdurend. Hoe winkelt de consument van de toekomst? Wat wijzigt er in zijn gedrag? En hoe kan u daar als retailer of winkeluitbater op inspelen?

  • 10 mei 2016

    De consument verandert voortdurend. Hoe winkelt de consument van de toekomst? Wat wijzigt er in zijn gedrag? En hoe kan u daar als retailer of winkeluitbater op inspelen?

  • 26 apr 2016

    De consument verandert voortdurend. Hoe winkelt de consument van de toekomst? Wat wijzigt er in zijn gedrag? En hoe kan u daar als retailer of winkeluitbater op inspelen?

  • 19 apr 2016

    De consument verandert voortdurend. Hoe winkelt de consument van de toekomst? Wat wijzigt er in zijn gedrag? En hoe kan u daar als retailer of winkeluitbater op inspelen?

  • 12 apr 2016

    De consument verandert voortdurend. Hoe winkelt de consument van de toekomst? Wat wijzigt er in zijn gedrag? En hoe kan u daar als retailer of winkeluitbater op inspelen?