U bent hier

Klantvriendelijkheid ? Ken je klant (Diepenbeek)

Door de grote en snelle evolutie in de retail en de ontwikkelingen in de e-commerce en omnichannel retail komen heel wat winkeliers voor grote uitdagingen te staan. De provincie wil de Limburgse winkeliers ondersteunen om deze uitdagingen aan te gaan en organiseert daarom vijf verschillende masterclasses.

In Diepenbeek kun je deelnemen aan deze masterclasses.

  • E-commerce en de zelfstandige handel - 24 april 2017 - Gino Van Ossel (Vlerick Business School)
  • Sociale media strategie voor je zaak - 25 april 2017 - Elien Vanhaesebroeck (Talking Heads)
  • Maak je sterker door beleving! - 4 mei 2017 - Katelijn Quartier (UHasselt - Retail Design Lab)
  • Klantvriendelijkheid? Ken je klant! - 8 mei 2017 - Jente Kasprowski en Jan Raedschelders (Inventis) Aangezien klantvriendelijkheid een belangrijk aspect is voor retailers om hun klanten aan zich te binden zullen we tijdens deze masterclass onder andere dieper ingaan op het belang van online klantvriendelijkheid, de omnichannel (zowel online als offline) strategie en het kennen van je klant. We zullen tijdens deze masterclass aangeven hoe je klantgericht kunt werken om zo de klantenbinding te versterken.
  • Website of webshop? - 11 mei 2017 - Cis Scherpereel (Mex United)

 

Meer informatie en inschrijven: 
http://retail.limburg.be/retailmasterclassdiepenbeek04
Datum
8 mei 2017
Waar
't Driessent
Kapelstraat 70
3590 Diepenbeek Limburg
België
Organisator
Limburg
Website organisator
http://retail.limburg.be/

Delen